Sommarvärme?

Vad hände? Det är cirka 25 grader i solen här? Var ju nyss skitkallt & grått ute & jag hade börjat fundera på vilken sorts jacka jag vill ha i höst? Inte fel med sol & värme men man blir ju lite fundersam när vädret skiftar så.

Har jobbat i helgen, blev bra med timmar, cirka 26 tror jag, inga fel. Är sugen på att börja jobba igen, saknar det jättemycket!

Varit & lämnat ifrån mig lite blod på vårdcentralen idag igen, har jättedåligt blodvärde & ska dit nästa vecka igen för att diskutera behandling, funkar inte riktigt med järntabletter längre. Känns skönt att veta varför jag kan vara så trött ibland & varför jag har noll kondition, (kan ju inte bara skylla på blodvärdet, har aldrig haft bra kondis men nu är den kass) & kanske även varför jag tappar så mycket hår.

I veckan är det klippning & återbesök på S-MVC som hägrar, hoppas få svar på en del frågor.

Nej, nu är det dags för en promenad hem till G i det fina vädret!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nope inga utav dem då jag tagit flouxetin och de gjorde ingenting alls..

2009-09-01 @ 16:20:40
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jaha, vad kul! Jo, som tur var så gick den ju bra. Ja, du är mer än varmt välkommen att titta in igen! ;)



Mvh

2009-09-02 @ 00:47:48
URL: http://vitre.webblogg.se/
Postat av: Susanne Euvel

sv; Ja, precis. Allt verkar handla om status.

2009-09-04 @ 18:54:04
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0