Nyklippt!

Japp, nu åkte någon decimeter av. Är riktigt nöjd, blev rekommenderad en salong som heter Kharma, hur bra som helst! Bokade en ny tid på en gång, måste börja sköta mitt hår bättre nu när det äntligen har slutat lossna så förbannat mycket hårstrån varje dag! Tror jag ska be frisören ta lite mer nästa gång, är lite sugen på kort hår igen.

Idag har vi varit hos min farmor i Karlskoga & ätit mat. Och ätit mat. Och ätit mat. Och dessert. Och kaffe med en massa kakor. Hon är hur duktig som helst på att laga mat och baka, hoppas att man kanske kan komma i närheten av hennes matlagningsskills en vacker dag!

I morgon bär det av till svärföräldrarna och på söndag är det namngivning i Stockholm som gäller. Hinner tyvär inte stanna mer än över dagen då P börjar jobba 10 på måndag.

Har varit ett par kämpiga kvällar med Line, hon har varit supertrött men inte kunnat slappna av och komma till ro, dessutom har hon ätit cirka hälften av vad hon brukar? Antar att hon är inne i någon sorts utvecklingsperiod för hon är helt som vanligt annars.

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh tack så mkt. :D

2009-09-04 @ 23:24:51
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: froidan

Tack :) Dom två sista har min syster tagit :)

2009-09-08 @ 08:00:07
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0