Line 5 månader idag!

Helt sjukt vad tiden går fort! Tyckte det var igår vi kom hem från BB med en till familjemedlem? Våran lilla bebis har nu blivit en liten tjej! Hon blir bättre & bättre på att sitta själv för var dag som går, så härligt att se hur hon utvecklas!
 



Idag var jag på vårdcentralen, idag avklarades det fjärde droppet. "Bara" sju kvar nu då...Men känner mig inte lika yr längre så det hjälper absolut. Synd bara att jag ska vara så fruktansvärt mesig när det kommer till nålar, fattar inte vart det kommer ifrån. Hade med mig MP3:n & poppade Randy för fulla muggar & det gick allt liiite bättre då. Tyvär skulle ju det även tas ett stick i fingret (vilket jag tycker är 1000 gånger värre än i armvecket - jag sa ju det, att jag är mesig!) men det gick bra med lite andning. Det är själva ljudet, "klicket", som är det jobbiga. Fattar inte varför de inte kan tillverka sådana som inte låter?

I veckan har vi varit & hälsat på lilla I, så bedårande söt! Vågade knappt hålla i henne för att hon var så liten (speciellt i förhållande till Line!), drygt 3500 g :D De största ögon jag sett, & sen så mycket hår! Kommer bli kul att se våra tjejer leka tillsammans när de blir lite större båda två.

Ikväll jobbar P så jag & Line tänke titta på Idol & sen ta en tidig kväll, blir antagligen en tidig morgon imorgon.
/C

 


Kommentarer
Postat av: froidan

Kul att du är med :) Ändrar datumet dock, så folk har på sig till imorgon kväll, hehe för jag orkar ej fixa allt nu ;P

2009-09-18 @ 22:35:51
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0