En hel natts sömn!

lyxigt har vi haft det, Line är nämligen hos sin älskade mormor! Efter dopet skjutsade vi mormor & Line hem till mormor & sen åkte jag & P vidare till Ekershallen & handlade lite gott till kvällen. Blev tacos igår, var riktigt länge sen vi åt det. Kollade på Slumdog Millionare också, väldigt bra film! P brukar säga att om jag INTE somnar när vi kollar på film, då är det en riktigt bra film. Jag har en tendens att tröttna fort på filmer om det inte är full rulle från början eller, som i denna film, är en riktigt bra story.

Ska snart börja väcka P, brukar ta 20 minuter innan han kliver upp. Ska röja lite hemma & sen åka & mysa med vår underbara tjej & sen är det babysim i eftermiddag som gäller! Måste ringa svärmor också & be henne komma hit imorgon när jag ska till vårdcentralen. Blir ett par gånger som det blir lite rörigt att ordna barnvakt men det löser sig på något sätt.

W´s dop igår var jättefint, en hel del gäster blev det. Kul att träffa släktingar man inte ser så ofta. Jag & P fick även en bröllopspresent av min morbror med familj, en jättefin minifontän med ett kärlekspar.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0