BVC idag..

..."lilla" tjejen är nu 70 cm lång & väger 8590 gram. Inte konstigt att jag har fått synliga armmuskler :D. Även vaccination stod på programmet. Gick bra, Line gnällde till lite precis i slutet av båda sprutorna sen var det bra. Nu sover hon & kommer antagligen göra det från och till hela dagen, hon sov massor efter första vaccinationen. Gör mig ingenting, blåser smådjävlar här utanför så jag är gärna inne & myser hela dagen. Ska snart göra lite gott te & fortsätta läsa en deckare.

Imorgon ska jag hälsa på lilla I & vi ska åka på Lingon & blåbär-party. Får se om jag hittar nåt fint, är (otroligt nog) inte särskilt shoppingsugen. Men det kan ju snabbt ändras :D

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0