6-månaderskontroll idag!

Japp, en sväng till BVC blev det på förmiddagen. Är irriterad så det är inte klokt - HELA 6-månaderskontrollen gick på 5 minuter blankt. Läkaren tittade inte ens på Line när hon låg på skötbordet - what the hell???? Vilket jävla skämt. Har varit arg hela dagen & vet inte riktigt vad jag ska göra för att inte tänka på det mer? Ska absolut ta upp det vid nästa BVC-besök (om 2 månader ioförsig....). Funderar på att ringa verksamhetschefen men det känns som att det är att dra det hela lite för långt.

Hursomhaver, 9,1 kg tung & 71 cm lång är Line nu - det känns i armarna!

Idag ringde det från sjukhuset & erbjöd mig ett kortvik på en avdelning där jag verkligen skulle vilja jobba. rvar jag tvungen att tacka nej då det var heltid de behövde. Förhoppningsvis kommer det fler chanser! SKa jobba igen på onsdag iallafall, ska bli jättekul!

/C

Kommentarer
Postat av: Fia

Men fan va störande, jag tycker du ska skicka ett mejl och klaga, de kommer säkert kalla dig till en ny tid då. Gört!



Skönt att du trivs me viket, får man fråga vilken avdelning du är på? Lillsyrran ska snart göra praktik på onkologen nämligen.

2009-10-27 @ 21:01:45
URL: http://zopheia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0