Två veckor till beräknad födelse idag!

Hela natten har bestått av: Sovit i en timma. Gått upp på toa. Druckit vatten för att jag har ont i halsen.  Sovit i en timma. Gått upp på toa. Druckit vatten för att jag har ont i halsen. Sovit i en timma. Gått upp på toa. Druckit vatten för att jag har ont i halsen....ja, ni fattar. Inget vidare alls. Men är inte trött över huvudtaget på dagarna, blir lite halvtrött vid 22 och då lägger jag mig mest för att jag inte har så mycket annat att göra? Fattar inte vad som händer med mig, jag som alltid varit morgonpigg & superkvällstrött, kunnat lägga mig vid 18 liksom & sovit till 8-9. Är lite rädd att all trötthet ska komma sen som ett bakslag.

Nu har vi i denna familj äntligen (!) upptäckt Spotify, fick en länk skickad av P´s pappa - guldprogram! Poppar Hives för fulla muggar. Håller på att göra en spellista till förlossningen, är ju assmidigt att ta med sig den bärbara datorn & sen ha spellistan på om det känns bra då.

Idag var det lunch med G & A, två klasskompisar från universitetet, blev grekisk sallad för min del idag. Äntligen är det vårväder! Var så himla skönt att solen värmde i ansiktet när jag gick hem! Önskar bara att våran lilla vår-bebis ville komma nu då :D Har hunnit tvätta all tvätt idag också, & sängkläderna är bytta - riktigt längtar tills det blir kväll så man kan krypa ned med en bra bok, finns inget härligare än nya sängkläder. 

Nu är BB-väskan packad & klar och P´s ryggsäck med nödvändigheter också :D Vecka 39 imorgon. Sanslöst!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0