Så har ännu en dag gått!

I morse var det ett besök hos barnmorskan som stod på agendan (förhoppningsvis det sista!), allt var bra. Denna gången låg hjärtljuden lite högre än de gjort annars & mitt blodtryck var även det lite högre - kan det vara ett tecken på att något är på gång tro?!? (Man kan ju få hoppas :D ) Fick en ny tid om två veckor - hoppas att den tiden inte kommer till användning. Var tre i föräldragruppen som fått barn nu, alla hade fått pojkar. Är mer och mer övertygad om att vi också får en liten grabb :)

Jag & P blev lite rastlösa på förmiddagen så de blev en tur till Lager 157 & Stadium outlet, jag hittade ingenting men P köpte några t-shirts och ett  par skor. Jag kan inte säga att det inte kliade i fingrarna på mig men det känns så ovärt att köpa något nu - blir en storshopping när jag återgått till ordinarie storlek så att säga!

Kl 12 var det dags att möta C från jobbet på Rosalis för lunch - supergod mat och supertrevligt sällskap! Tyckte tiden bara sprang iväg! Gick till mammas jobb en stund och sen kom P och hämtade mig. I eftermiddags käkade vi våfflor innan P åkte till jobbet - själv har jag bara degat (som vanligt). Ska kolla på Rent Hus ikväll och sen försöka mig på att gå och lägga mig lite tidigare.

P fyller år på lördag - har klurat ut en riktig bra present till honom!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0