Så går vi in i vecka 40 idag då....

Nu går det långsamt & inget känns sådär jättekul längre. Jag har nästan inga kläder som passar  längre- känns ju inte sådär jättevärt att köpa mer mammakläder för denna (förhoppningsvis!) korta tid som är kvar. Sover inte bättre heller *är på gnällhumör idag*. Igår kväll hade jag mycket sammandragningar, var tvungen att gå upp en stund inatt. P´s mamma var här igår och gav mig taktil massage (hon hade någon baktanke med det att barnbarnet kanske skulle vilja komma ut) var riktigt skönt!

Imorgon fyller som sagt P år, ska beställa tårta idag. P´s föräldrar kommer imorgon och på söndag kommer min mamma+mormor.

Idag kommer M, lilla M och S hit och fikar på förmiddagen - ska bli mys!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0