Nu börjar det gå långsamt!

18 dagar till BF. Nu är litens rum klart iallafall, idag var svärfar här & skruvade upp hyllorna ovanför skötbordet. Imorgon blir det en heldag med mor på Marieberg & lite varstans. Ska bla införskaffas ett par tofflor till mig som ska packas ned i BB-väskan, sen är den nästan klar den också. Mycket att tänka på är det :D

Har haft sjukt ont i halsen i ett par dagar nu, dricker te konstant. Vill verkligen INTE bli sjuk. Har klarat mig hela graviditeten så det vore jäkligt trist om jag lyckades bli det nu :/

Idag har jag & P varit tillsammans i 3 år, dessutom har vi bott tillsammans i 3 år också :D Hunnit med en del på de åren, flyttat & grejat, förlovat oss & nu snart bildat familj! Älskar min P, skulle inte vara någonting utan honom! <3


/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Ohh vad roligt två dagar innan våran prinsessa är beräknad. :D Vet ni vad det är för kön?

Grattis till tre år också. :)

2009-03-18 @ 15:34:29
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Madde

Oki. :)

Nej vi är faktiskt inte det minsta nervösa det känns mest bara konstigt att jag verkligen ska föda barn. :P

Tet var helt oki smakade iaf inte illa så två muggar gick det ner idag känner lite små sug i magen bara men inget speciellt så får väl se om de blir något mer än så här. Det är ju inte så dyrt heller kosta 32kr här på våran hälsokost för en kartong. :)

2009-03-18 @ 21:59:40
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är ni nervösa då förresten? :D

2009-03-18 @ 22:00:16
Postat av: Karin

Vad kul att du läser min blogg :) Din verkar vara bra, jag ska börja läsa den :)

2009-03-19 @ 09:37:03
URL: http://glitterangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0