10 dagar till BF

Dagarna sniglar sig fram just nu. Sover inte bra varken på nätterna eller dagarna. Väskan är packad. Alla kläder & sängkläder är tvättade. Vagnen är bäddad. Jag vill att våran bebis ska komma nu.

Har fått Lergigan som ska kunna hjälpa mot sömnproblem men icke - sover möjligtvis någon timma mer men det är allt. Skulle verkligen behöva en natts god sömn, skulle göra mycket för humöret som inte är på topp heller.  Jag tycker att jag är en riktig gnällspik nu på slutet, jag borde vara innerligt tacksam istället som har haft 8 drömmånader. Men just nu känns det mesta jobbigt.

I morgon blir det lunch med en barndomskompis, ska bli himla trevligt! Är så skönt när man träffar kompisar för då springer tiden iväg! På onsdag är det lunchdejt med en tjej från jobbet, ska bli så spännande att se om hon börjat få någon bebismage än! Ska komma ihåg att köpa ett parkeringskort då också. Ska in en sväng till Försäkringskassan också och be mamma hjälpa mig fylla i lite papper.

Från och med idag kan man kolla sin deklaration på skatteverket.se, gick plus i år igen, inga fel!

Jaha, ikväll blir det att bädda ned sig  i soffan & mumsa jordgubbsglass :)

/C

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: Tiden bara rinner iväg. Känns som att det var bara några veckor sedan jag var i vecka 10, haha. Jag är dock avundsjuk på dig som bara har 10 dagar kvar. ;P



Allt gick bara bra, förutom tiden vi fick sitta och vänta. Men allt såg i alla fall bra ut. :)

2009-03-24 @ 20:01:48
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0