Sjuk :/

Ja, då var det väl min tur att bli sjuk nu då. Vaknade vid 02 av att jag hade ont i magen & mådde så sjukt illa! Stackars P, han har knappt sovit nåt för att jag bara legat & vridit på mig & pendlat mellan sängen och badrummet. Vi skulle gått på informationskväll på sjukhuset ikväll angående förlossningen & BB men det får bli om två veckor istället :( Vet inte om det kan bero på något jag ätit eller vad.... Ligger nedbäddad i soffan & försöker sova emellanåt, tur vi har fått hem modemet iallafall så man kan göra något när tiden går långsamt.

Nu är det INTE lång tid tills bebisen kommer, även om det känns så ibland :

Du är på dag 235 av 280. (83,9%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 3 fulla dagar (v33+3).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 2 apr 2009
Du har 45 dagar kvar till beräknad förlossning.

/C

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var riktigt jobbigt, speciellt på alla hjärtans dag.

2009-02-18 @ 09:29:48
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0