Shopping idag!

Blev först en tur till IKEA för att inhandla lite småsaker till barnrummet, bla madrasskydd som vi glömde sist, gardinstång och kräklappar. Trådbackar inhandlades också. Skönt att alla garderober är i ordning nu, var bara hyllplan innan, tycker inte man får någon ordning alls då.
Åkte vidare för att kolla in soffor i en nyöppnad affär, tror den hette Chili. De hade jättemycket snygga inredningsprylar men tyvär ingen soffa som föll hos i smaken men vi letar vidare!
Till sist åkte vi till själva Marieberg och gick ett varv. Lagerhaus har ju (äntligen!) öppnat, är ju världens roligaste affär när man är på shoppinghumör vilket jag inte var idag & mycket folk var det också. Apoteket ärades med ett besök & där inhandlades bla termometer & diverse saker för det kommande lilla livet!

Var hos barnmorskan i veckan, fick lite skäll för att blodvärdet var lite lågt (fy mig!) men idag inhandlades även brustabletterna Fexim efter tips från C & än så länge (ta i trä!) har inte magen protesterat.......Annars var allt bra, magen växer & jag ökar i vikt & blodtrycket var bra. Har lite ont i ryggen efter shoppingrundan idag men det kanske är befogat med lite klagan efter åtta månaders lugn & ro :D

Jag ska jobba hela helgen (sista helgen!) & kommer därför inte vara särskilt anträffbar. Har en vecka kvar att jobba efter det & sen! är det dags att varva ner inför den stundande händelsen!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0