"Melodifestivalen"

Hur dålig är inte melodifestivalen numera?! Fattar inte hur de kan ha valt ut de här som de bästa, hur sunkiga var inte de andra inskickade bidragen då?? Låten med Rickfors var ju som att lyssna på en Absolute 90´s skiva!

Idag är det 40 dagar till BF. Nu börjar magen bli stor, min favorit-top täcker liksom inte nedersta delen av magen längre. Jobbar 10 pass till, SEN är det hemgång. Är så tacksam över att ha mått så här bra hela tiden, först nu som ryggen börjar göra sig påmind. Det jobbigaste är att jag inte sover en hel natt längre, skulle ge mycket för att kunna göra det!

Är sjukt sugen på att åka till G-vik & bada men känner att det vore lite riskabelt - skulle inte kunna kliva ur poolen för då skulle Greenpeace komma & putta i den strandade valen igen..... Får vänta med det tills man är fit for fight igen. Kommer inhandla ett gymkort i april iallafall & då jävlar.

I veckan är det inhandling av diverse bebisgrejor som gäller. P börjar bli nervös!

/C

Kommentarer
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Jag ska kolla hur det funkar att hyra en på BB först, får se hur det funkar osv..

Du behöver inte köpa någon nu innan du fått barn tycker jag.. du kanske itne alls behöver en!

2009-02-24 @ 17:04:23
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0