Kallt!

Var 8 minus när jag knatade bort till sjukhuset. Solen sken & den värmde ordentligt! Känns att man inte är bortskämd med d-vitamin inte :) Hatar egentligen allt som har med kyla & snö & frost att göra men idag njöt till och med jag!

Kikat runt efter lite julklappar till alla barn, har bara själva inhandlingen av allt kvar nu. Så skönt att slippa stressen över att köpa julklappar till alla vuxna!

På fredag ska vi fira min mormor som fyller 75 år! Ska bli jättekul & hon har dessutom ingen aning om det vilket gör det hela extra kul :D Jag har fått i uppdrag att baka kladdkakor så jag täntke göra fyra olika sorter imorgon, de är godast om de får "stå till sig" nåt dygn eller så. P ska tatuera sig imorgon igen så jag & Line får sköta bakningen själva. Jag är så sugen på att göra en tatueringen, är ett motiv jag gått & funderat över länge men får se hur det blir med det!

/C


Kommentarer
Postat av: froidan

Tack :D

Det va ganska svårt dock då glasyren va så rinnig haha, as många smarties ran ner hela tiden, va ett himla pillande med att få dom kvar ;P

2009-12-03 @ 09:41:31
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Minna

hihi tackar. :D

2009-12-03 @ 22:29:57
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0