Kallt igen!

17 minus, jag ska snart börja knalla till jobbet, kommer vara genomfrusen när jag väl kommer fram!
Igår var jag sjukt trött på jobbet, Line krånglade nämligen ändå fram till kl 02 & min klocka ringde 05...höll på att somna en sväng på eftermiddagen. Är första gången jag är såå trött sedan Line föddes *pepparpeppar-ta-i-trä*

Jag & P hade "julafton" i förrgår, vi ska ju flänga runt lite överallt på julafton nämligen + att vi inte byter julklappar någon annanstans, så det fick bli hemma istället. Vi väntade tills Line hade somnat, annars skulle hon käkat på allt papper :D P blev väldigt glad över sin julklapp, han fick ett Wii. Kändes dock lite som en "trist" julklapp eftersom hans julklappar var jättebra! Ett par skor som jag suktat efter länge, ett skärp (har snott hans jättelänge eftersom mitt varit borta, gissar att han är trött på det!, Pandora-berlocker & en tid på Waterproof. Inte ett presentkort, utan en tid. Så det är bäst att snällt gå dit i mars då ;D Ska såklart dit innan för att de ska kunna rita upp motivet, kommer bli en större tatuering och en mindre....

Mellandagsrea snart då. Om vi har barnvakt kommer vi gå en sväng, skulle behöva lite toppar till nya jobbet, lite underkläder och helst nya jeans.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för att ge mig ut i kylan!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2

Brr ni har det ruggigt kallt ni.

Tack föresten.

Kram

2009-12-25 @ 20:14:55
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0