Å så var julen slut!

Sov hos svärföräldrarna natten till julafton, god mat, trevligt sällskap & lite badtunne-bad för frivilliga (inte jag!). Tyvär har Line varit krasslig sedan i tisdags så det blev en tidig kväll för mig & henne, gjorde inte så mycket eftersom damen krånglade en del på natten. Julfrukost & sen burnade jag iväg i svärfars bil mot jobbet, 4 timmars effektivt arbete & sen stressa hem för att hjälpa P med allt till middagen hemma hos oss med Lines mormor och gammelmormor *pust*. En väldigt lyckad kväll det med! Hela familjen har fått väldigt fina julklappar, Line har en ny favoritleksak, en boll från Bellino som låter, blinkar & rullar av sig själv! Har roat henne ordenligt mellan feberperioderna...

Känns i kroppen att jag har tokstressat mig igenom denna månad...ska verkligen försöka varva ned & njuta av mina sista mammalediga dagar. Kommer kännas bra underligt att jobba heltid igen men det kommer att bli jättebra. Skönt med lite mer fasta rutiner, just nu är varje vecka olik den andra här hemma. Dessutom kommer matsituationen för mig att bli betydligt bättre, har ju inte direkt varit bäst på att äta ordentliga mål senaste månaderna. Märkte jätteskillnad de veckor jag jobbade extra, var inte alls lika trött på eftermiddagen efter att ha ätit en rejäl lunch. Förhoppningsvis gör det även att några kilon vill stanna kvar på kroppen också...

Nyårsafton
firas i goda vänners lag, Lines tilltänkta pojkvän kommer också. God fortsättning till er!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Visst är de fina bilder. :D



Allt bra med familjen?

2009-12-28 @ 20:41:48
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0