Tiden går....

Är i vecka 23 nu. Helt otroligt. Får en massa sparkar (helst tidigt på morgonen & sent på kvällen!) hur mysigt som helst!

Har jobbat extra idag, hann 50 journaler på 8 timmar, lite lagom muck i huvudet efter det....Benen var stenhårda av allt stillasittande när jag kom hem, önskade att P hade varit hemma så man hade fått lite massage!

Känner mig lite nere, är trött på det här vädret, har lite panik inför flytten om två veckor (har ju lite separationsångest också, kommer sakna den här lägenheten), trött på att ständigt ha ett pulserande i vänster öra så fort jag reser mig upp. Hoppas det går över snart.

På tisdags ska det bakas med G, ska bli så kul! Då får men ju lite jul-feeling i allafall!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0