Krångel blogg.se...

Har bara segat & krånglat i en vecka nu. Spelar ioförsig ingen jätteroll, har ju inte nåt särskilt att skriva om.
Varit en jobbig dag på många sätt. Önskar verkligen att saker & ting var annorlunda. Är innerligt tacksam att P står ut med mig & min jobbiga familj just nu.

Nåt kul som har hänt är iallafall att jag har fått ett vik som sträcker sig till augusti -09, känns jättebra. Jobbade min första helg nu som var & det gick bra, var bara supermycket att göra! 

Imorgon står klippning och ansiktsbehandling på schemat, tillsammans med klädinhandlande till bröllopet och datorinköp. En hårtoning ska också hinnas med. Hoppas verkligen att jag hittar någon klänning, börjar få lite ångest över det! Ett par nya skor vore ju nice & ett par nya jeans & ett............ Nej, nån måtta får det va :D

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0