Första dagen på jobbet...

... är avklarad. Gick förvånansvärt bra. Så skönt att börja göra nytta på dagarna. Vet att jag kommer sova goooott inatt iallfall. Kunde knappt sova alls inatt, är för varmt! Tycker alltid det är för varmt, sover ju tillochmed med fönstret öppet i december........

Sitter & grejar med mitt CV, är inge kul alls. Dessutom blir jag aldrig nöjd med det.

Väntar på & få reda på hur mycket man måste göra om på b-uppsatsen. Lär ju ta en vecka till eller nåt innan läraren hör av sig.....

Nej, nu ska jag gå & ordna med matlåda till imorgon. Inte särskilt kul det heller. Jag har blivit fruktansvärt bekväm av mig. Inte bra. 
 
Ska kolla på Outsiders ikväll. Alltid lika roande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0