Avslutning

Ja, då var 2 år studier över. Nästan iallafall. Väntar bara på att b-uppsatsen ska godkännas, vilket sker inom 3 veckor. Sen kan jag ta ut min examen som färdig medicinsk sekreterare :D

Kommer nog aldrig mer sätta min fot på Örebro Universitet. Är inte världens bästa om man säger så. Men hur som haver, jag tog mig igenom de här 2 åren. Vilket jag inte trodde att jag skulle första dagen. Jobb har man också, iallfall till 18:e augusti.

Imorgon är det studenten som gäller för många. 3 år sedan man stod där själv. Shit, vad tiden gått fort. Hunnit med en del dessutom sedan dess, vore ju rätt tragiskt annars. Jobbat som uska, flyttat hemifrån, blivit sambo, förlovat mig, flyttat igen (2 gånger till och med!), vidareutbildat mig. Kan inte vara annat än nöjd :D

/C

Kommentarer
Postat av: Groth

gratulerar!

2008-06-05 @ 10:08:57
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0