Tvätta, tvätta....

Förmiddagen idag spenderas i tvättstugan, the place to be! Eller inte......
Så här snofsiga maskiner har vi:  
Förstår inte vart all tvätt kommer ifrån, fyller tvättkorgen lätt på en vecka! Måste vara nån mer som bor här i huset & smyger ner smutstvätt emellanåt.....Är ju sjukt glömsk idag också, gick ner för att lägga i nya maskiner & lyckades ju komma ner utan tvätten som skulle in, den stod kvar i hallen.-.-.-.-.-Bara att gå all the way upp igen.....Vi har ju världens härligaste korridor i gå i också, så här mysig är den;


Luktar skunk gör det också.

Annars händer inte så mycket just nu, skolan imorgon på förmiddagen & sen vidare till P´s föräldrar för övernattning. Ska jobba 7-20 hela helgen så jag kan behöva vila upp mig lite innan :) Just ja, det är ju alla hjärtans dag imorgon, ska hitta på nåt till P, nån som har någon bra idé & vill dela med sig av?

Kommentarer
Postat av: Johanna

för mkt frisk luft? ohh avis jag får alltid för lite, hatar att göra saker ute ensam, o e alltid ensam så går inte ut ofta. :S

hu va tragisk jag låter,..

2008-02-13 @ 22:29:55
URL: http://allstared.blogg.se
Postat av: Johanna

Hihi visst är det fint, tack så mkt.
Så hurere me dej, och vad händer i helgen?
Förutom jobb... :/

2008-02-15 @ 17:46:25
URL: http://allstared.blogg.se
Postat av: Johanna

Aha ska spana in den boken :)

Hjo de blir besök hos familj, bio och tvättstuga :p
en salig mix.

2008-02-15 @ 18:22:08
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0