Helgen!

Fredag: Förmiddagen gick åt till att vandra upp på stan med P innan han började jobba, gick till Guldfynd för att se om ringen som jag sett ut fanns i min storlek men så klart fanns det bara mindre & större kvar.....Sa hej då till P & gick förbi Lövstahallen på vägen hem & handlade lite grejer till kvällen. Väl hemma blev det ett samtal ringt till Nordic-jävla-skit-Lenses som har sopigatste leveranstiden på sina grejor, sista gången jag beställde därifrån..... På eftermiddagen kom P hem, vi städade lite här hemma & sen kom J över & grabbarna grus gick iväg för att käka. Jag gjorde mig i ordning, skulle hem till F vid 20. Hon hade gjort supersmarrig mat, fläskfilé med massa god sallad & krutonger & grejer, hur gott som helst! & jättegott vin till detta. Pratade en massa om en massa saker :) Sen kom boysen vid 10 tiden, nybastade, såg rätt slitna ut. Jag & P blev kvar till halv 2 tror jag, klockan gick jättefort men den brukar ju göra det när man har trevligt! Jag & P satt uppe en stund när vi kom hem & pratade, gick nog inte & la oss förrän 03.....

Lördag: Vaknar vid 08 med en dunkande huvudvärk, rinnande näsa & envis hosta. Tänkte att det var bakfyllan som slagit till, tål nälmligen NADA lägre. Gick upp en stund, drack lite vatten & läste tidningen, sen tillbaka till sängen. Sov till 11:30, vaknar med en huvudvärk som bara blivit värre! Tar 2 Panodil, dricker massor med vatten. Tar en dusch & tänker att det ska kännas bättre, men varje gång jag rör på huvudet gör det ont att det svartnar för ögonen och det känns som om jag ska svimma.....Stackars P, han har det inte lätt med mig.....Han går & handlar lite & hyr en film till kvällen, jag lyckas somna en stund i becksvarta sovrummet med fönstret vidöppet. Vaknar när han kommer hem & huvudvärken är borta men näsan rinner lik förbannat & hostan är kvar. Så, I guess det är en riktig förkylning som lyckats bita sig fast. Såg först på Melodifestivalen (vilket skämt, det enda som är servärt är Björn Gustavsson) sen såg vi på Stardust som P hade hyrt, väldigt bra film. Gick sedan & la mig & tvärdäckade.

Söndag: Idag blir det nog en promenad, kan nog behöva lite frisk luft. Kanske en åktur till päronen för att hämta hostmedicin.  Annars blir det bara till att vila, vila, vila.....Är typ sämsta veckan att bli sjuk, tänkte försöka bli klar med hemtentan den här veckan & försöka fixa en praktikplats. Men förhoppningsvis blir det bättre om jag håller mig någorlunda stilla idag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller hur, ska du beställa ett set åt er? ;)

2008-02-24 @ 10:30:25
URL: http://allstared.blogg.se
Postat av: Johanna

hehe är det någon som passar i grisskärt? :p

2008-02-24 @ 12:57:41
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0