att blogga eller inte blogga?

det är frågan. jag undrar?

Helgen har spenderats på jobbet.
Lördag: jobbat 7-20
Söndag: jobbat 7-20
Idag: Antagligen IKEA för lite shopping. Matbord, stolar, garderob.... Frågan är ju bara vart vi ska göra av de gamla möblerna innan vi får tag i någon som vill ha dom? Blir ju liiiiiite trångt att ha dubbelt av allt......Blocket Here I Come....

 
Börje & Bjursta blir det. Är dock lite skeptisk till bordet som jag tror kommer ta upp HELA matrummet men sambon är envis...... Men det blir säkert bra, måste bli klara med denna lägenhet snart! Känns som vi hela tiden kommer börja med nåt nytt.

Ska lägga in lite före/efter bilder tänkte jag. Om jag kommer ihåg.

Annars då? Just ja, hjärtat är ju hemma igen från Sälen. Skönt, var orolig igår när dom åkte hem, var snorhalt. Men nu är han hemma, hel & allt :)


Kommentarer
Postat av: Markus

7-20 låter lite segt, hoppas du inte har så varje helg =)

2008-02-04 @ 19:37:06
URL: http://festivalborg.blogg.se
Postat av: Johanna

Hejsan nope dom är från kortdesign :D

2008-02-05 @ 15:48:11
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0