Line har feber. Igen.

Jupps, feberdags. Hoppas det är tänder igen, skulle tro det då hon har dregglat ännu mer från och till under veckan men man vet ju inte. Håller mest tummarna för att hon inte skall bli snorig igen, inte kul alls.

Ringde vår BVC-sköterska idag & berättade hur jag upplevde 6-månaderskontrollen förra veckan (klicka här för att läsa om besöket). Först var hon lite avmätt men sedan förstod hon nog att det hade gått lite väl fort så vi fick en tid på torsdag denna vecka då vi får träffa en läkare som förhoppningsvis är mer grundlig (eller, det vet jag att han är för han gjorde 1-månaderskontrollen). Känns skönt att ha sagt ifrån, jag är alldeles för vek av mig & försöker undvika sådana här konfrontationer så långt det går men jag har verligen lärt mig något efter graviditeten. Det är lätt att vara efterklok. Hädanefter är det den hårda linjen som gäller :D Neeerå, men jag har absolut lärt mig mer om mig själv & då bland annat att jag inte ska ta allt utan att säga min mening. Punkt.

Har fortfarande ont i armen när jag går emot något eller vänder mig i sängen, när ska detta ge sig? Snart dags för nästa spruta känns det som!

Är så sugen på att handla nya kläder men vill göra det i lugn & ro (det vill säga utan barn eller med barnvakt som har tålamod), nu ska P jobba typ 13 dagar i sträck så han är nog inte så sugen på att springa i 1000 klädaffärer innan jobbet.
Idag var Lines morbror här, jag vet att han har en crush på henne, han ställer nog gärna upp?

/C


Kommentarer
Postat av: Fia

Bra gjort Milla! Så skulle jag absolut också gjort! Man ska självklart vara ödmjuk men samtidigt ska man lita till sin magkänsla och intuition! Kraam!

2009-11-03 @ 20:10:28
URL: http://zopheia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0