Längtar efter liten!

Dagarna går även om vissa känns oändligt långa! Nu är det mesta klart inför lillknodds ankomst, lite småfix bara. Var hos barnmorskan idag på vad jag trodde var sista besöket men det ska visst hinnas med en date till innan det är dags. Allt såg bara bra ut idag också. Har dock fått foglossning, aldrig haft tidigare och jag säger bara: Stackars de som har det från tidigt i graviditeten! Känns som att jag ska gå av på mitten emellanåt! Eftermiddagen spenderades på altanen i det härliga vädret och det blev bättre av vilan. Imorgon är P hemma på dagen så han får sköta springandet ned till tvättstugen i källaren för trappan är inte nådig att gå i!

Blivande storasystern har helt plötsligt blivit väldigt intresserad av min tjocka mage, det ska gosas och lyssnas och klappas på - jättemysigt! Kanske har hon förstått att mamma inte ska se ut såhär för alltd (förhoppningsvis!)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0