Long time no see!

Ja, det var inte igår det skrevs något här. Mycket har hänt sedan sist, vi bor numera i hus, i Hidingsta närmare bestämt, ett underbart ställe! Vi har gått och blivit med katter också, inte vilka sorts katter som helst, utan nakenkatter! Två raringar har vi, Glenn och Stina som är syskon.

Någon annan som ska få syskon är L, i maj väntar vi barn nummer två. Haft en helt annan graviditet denna gång med mycket trassel i cirka 14 veckor men nu har det lugnat ned sig. Är tacksam över att jag slapp illamåendet även denna gång!

Idag har vi plockat fram lite juleljus, en liten gran har L fått i sitt rum också, katterna var väääldigt nyfikna på den!

/C

Kommentarer
Postat av: MammasGallstenar

Tack Camilla för din kommentar:)

man kan ju inte låta bli att förundras över hur många som har upplevt den dåliga eftervården. Och att det fortfarande på 2000-talet får gå till så här!



Lycka till med barn nr. 2! Och jag hoppas du kommer få en positivare upplevelse efter kejsarsnittet.



Kram



2011-12-02 @ 22:48:27
URL: http://mammasgallstenar.blogg.se/
Postat av: J

Svar från min blogg: Ja, hon vägde 4,7kg. Här tyckte de att det var dåligt med TUL för att viktuppskatta stora barn så vi skippar det. Jag borde nog tagit upp att jag ville ha snitt förut om jag vetat att de skulle ignorera oron för stort barn för nu verkar det som att de inte tycker att det är minsta problem. Fast jag vill ju inte ha snitt då, behöver kunna bära min dotter också även när bebisen är här. Men blir det snitt ändå så är det inte så mkt att göra åt såklart.



Hoppas de tar dig på allvar och ger dig den hjälp du önskar!

2012-03-06 @ 20:37:21
URL: http://welcometothedollhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0