Snart semester!

Jobbar denna vecka, sen är det även dags för mig att ta semester! Hade visserligen en vecka i juni som spenderades i underbara Stockholm men nu blir det två veckor slappning, vi har inga planer alls nästan. Jag & P funderar på en kryssning en fre-sön men vi tänkte avvakta lite med det och se hur vädret ska bli framöver. Har regnat här hela helgen men det kändes ganska skönt, då kan man slöa i soffan framför en bra film med gott samvete :)

Snart börjar Line på dagis, jag ska sköta inskolningen mestadels (föräldraledig två veckor *vågen*). Känns ändå rätt okej för mig att hon ska göra det, är värre för P som har tillbringat den mesta tiden med henne de senaste 6 månaderna eftersom jag har jobbat. Det kommer bli toppen för henne som är så aktiv.

Nu är äntligen min tatuering klar, är sjukt nöjd! Daniel på Waterproof tattoos är kung:
Nya gadden

Håller på och funderar på nästa projekt....


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0