Saknar min tjej!

Line är hos sin farmor inatt, sista vardagen vi behövde barnvakt eftersom pappan jobbar sin sista dag på torsdag! Ska bli så härligt för hela familljen (såklart särskilt för far & dotter) att P är hemma så länge. Längtar så tills helgen, fredagsmys för hela slanten :) Saknar ihjäl mig efter henne, skulle så gärna vilja ligga & snusa i hennes hår som börjar bli riktigt långt nu!

Line ska få en till kusin i år, är hennes kusin W som ska bli storebror! I juli är lill*n beräknad. Det kommer skilja 14 månader mellan barnen, är grymt imponerad av A som orkar två graviditeter så tätt. Saknar verkligen min mage ibland & ser verkligen fram emot eventuella syskon men just nu skulle min kropp absolut inte fixa en graviditet, även om nästa skulle vara lika problemfri som den första.
 
Trivs så bra på nya jobbet, känns verkligen som att jag är på rätt plats.

Har varit hos frisören idag, igen, känns det som. Kan inte fatta att det redan gått 7 veckor sedan sist? Blev jättenöjd idag med, kan verkligen rekommendera Kharma på norr. Nästa gång blir det lite slingor också.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0