Jag har världens finaste man!

I morse när det var dags att kliva ur sängen (sisådär 05:10...) slog det mig att jag inte hade lagat någon mat igår kväll. Svor över att jag är så förbannat glömsk & kliver in i badrummet där jag lyckas halka på en tidning (Aftonbladets fredagsbilaga, livsfarlig!) som ligger på golvet & sträcker ungefär hälften av kroppens alla muskler. Ajaj. Fixar & donar, blir till slut klar i badrummet efter alla bestyr & ska börja med frukosten - vad ser jag då i kylskåpet? Jo, min bästa har köpt med mat från jobbet! Halleluja, dagen var räddad! Tack hjärtat!

Imorgon börjar Hindermässan, en marknad som varar i dagarna tre (eller är det fyra?) där det gamla vanliga ska säljas, strumpor, godis, väskor och en massa kryddor. Ska ta en sväng på torsdag & inhandla lite godis, nogaut och rokks är ett måste :) Är alltid kul att gå ett varv för oftast träffar man på någon man känner.

Börjar blir riktigt taggad till tatuering nu, ska gå in till studion på måndag & prata med the artist himself. Hoppas att han kan komplettera mina idéer, är inte helt på det klara med allt ännu.

& snart är det fredag & då är det käk på Björnstugan som hägrar, ska bli jättekul! Hittade en klänning idag (på Kappahl av alla ställen!) men jag är inte helt 100 på om jag ska behålla den, får be om P´s åsikt imorgon.

Nej, sovdags nu så man orkar med morgondagen!


/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0