Tisdag över!

-22 var det igår när jag gick till jobbet, inte särskilt skönt nej.

Min värsta dag i veckan är tisdag. Det är min måndag kan man säga. Måndagar är helt okej för de känns som en nystart men tisdagar är bara en onödig dag mellan början & slutet på veckan. Lite som att fylla 17, alldeles onödigt.

Men idag hände något fantastiskt som lös upp dagen ordentligt: Line gick alldeles själv. Vet inte vem av oss som blev mest förvånad men hon skrattade högt iallafall! Det värmde i mammahjärtat vill jag lova, min lilla bebis börjar bli stor!

/C

Kommentarer
Postat av: froidan

Ja usch, det va inte alls kul. Håller på och kolla lägenheter nu, så håller tummarna att vi hittar en som passar!

2010-03-01 @ 12:15:45
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0