Bättre idag...

...har en gladare tjej hemma idag, skönt. Dock biter hon i allt & alla & dregglar kopiöst mycket men är som sagt mer som vanligt. Ingen feber sedan igår förmiddag heller, toppen.

Idag har vi varit på Marieberg tillsammans med Lines mormor. Inhandlades lite kläder till oss alla tre, härligt med lite nya grejer. M-Å-S-T-E rensa ur min garderob, cirka 85 % av allt kan jag inte ha :/ Fick sån ångest i lördags när jag skulle iväg till G på partaj, drog ut varenda topp & linne jag har & provade men inget kändes bra. Så nu är det uppdatering av garderoben som gäller!  

Imorgon är det dags att besöka vårdcentralen igen, dags för 7:e droppet nu. Hoppas det är någon av mina två favvosyrror som ska sticka mig! 


/C

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så din lilldam älskar också att gunga. :D hihi dom e så söta när dom gngar och skrattar tillsådär när gungar fram o tillbaka :D

2009-09-28 @ 21:20:29
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0