Vaccinerad!

Jaha, i tisdags fick man sig en liten spruta i armen. Skönt att ha det gjort, hann inte ens bli nervös för det var helt oplanerat men det passade mig som är spruträdd perfekt! Samma kvällen spände det ganska ordenligt i armen & det var lite jobbigt att bära Line. Trodde det skulle gå över efter ett dygn men det sitter fortfarande i (tre dagar efteråt). Imorse mådde jag dessutom kasst så det var bara att ringa till en arbetskamrat & meddela att jag skulle stanna hemma. Var helt hundra på att jag hade fått bihåleinflammation, sprängde i hela ansiktet & jag snöt blod (ursäkta!) så jag proppade i mig Alvedon & nässpray & bad en stilla bön. Finns nästan inget värre än bihåleinflammation (trust me, I know!). Under dagen har det blivit både bättre & sämre, känns ungefär som att min kropp inte riktigt kan bestämma sig. Tänkte kolla en stund på Idol sen är det läggdags, hoppas jag mår bättre imorgon!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

MEn här sa läkarn att man inte fick ta värktabletter de närmsta 2 dygnen efter vaccinet?

2009-11-01 @ 15:56:07
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0