Lång dag idag!

Varit lite varstans & flängt idag, bland annat varit på jobbet & hälsat på. Saknar det som tusan :/  Men å andra sidan har jag ju världens mysigaste dagar med Line som jag inte skulle vilja byta för allt i världen :D Känner bara att jag vill börja lite smått nu, kanske bara några timmar i veckan till att börja med. Dessutom vill P gärna vara föräldraledig lite tidigare än nästa sommar.

Har världens värk i varenda muskel efter veckans renovering hemma hos min mamma. Är nämligen så att hon har varit bortrest en vecka & då har vi passat på att lägga nytt golv i vardagsrummet och måla om hela nedervåningen. Blev riktigt nice. Gissa om hon blev chockad & glad?! Nytt matbord fyndade vi på IKEA också.

Ikväll har jag haft en riktigt riktigt riktigt övertrött tjej. Försökte med A-L-L-T men hon skulle absolut inte sova trots att ögonlocken åkte igen hela tiden. Efter lite välling (som hon annars bara äter på morgonen) & lite vandrade genom lägenheten gungades i mammas famn (vilket vi försöker byta ut mot en sittande version - 8,5 kg frestar på armarna rätt ordenligt efter en stund) så slog hon igen sina blå och somnade sött. Nu ska jag också dra mig mot bingen och försöka sova lite. Imorgon är det dop & babysim på schemat.

/C


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Mja dreglet är segare nu, istället för vattnigt är de typ segt och ja seeegt. :S

2009-10-05 @ 20:57:25
URL: http://salkert.se
Postat av: Johanna ♥ Minna

Tack! Gud va söt du är! Krama

2009-10-06 @ 20:12:03
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0