Vad ska jag blogga om?

Hur många är det som läser egentligen? 2 stycken? 3 kanske? Vet faktiskt inte riktigt vad syftet med själva bloggen var från början. Tror jag började skriva, mest för min egen skull, om graviditeten. Nu känns det som att det inte blir så mycket vettigt...gör ju liksom inte så mycket annat än att "vara mamma" med allt vad det innebär, jobbar en del & gör saker folk gör mest.

Jobbat några timmar idag, klockan gick riktigt långsamt...saknar P jättemycket, (& Line förstås men henne träffar jag iallafall flera timmar varje dag!) imorgon ska vi äntligen ha en kväll tillsammans... tänkte att vi skulle handla på vägen hem från min farmor som vi skall besöka, & då köpa lite gott till kvällen. Är sugen på potatisgratäng & någon god köttbit till det. Helst med tzatziki till! Eller så går vi ut & äter imorgon, får se hur vi känner när vi åker hem från Karlskoga. Al Forno funkar alltid :D

Boende-jakten går inte riktigt så bra som vi hade önskat. Kommer knappt ut några treor eller fyror på hemnet, alla byteslägenheter vi mejlar om är redan bortbytta, ÖBO är ju bara att glömma i typ 2 år, då kanske man har tillräckligt med poäng för att ha någon möjlighet att få en lägenhet någorlunda centralt i Örebro...

/C


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Oj läskigt, men flera symtom stämmer.. :S

2009-11-19 @ 23:05:04
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0