Ska du köa?

Det var lite kö vid mässan idag när brorsan med sambo åkte dit....typ såhär lång! GANSKA glad att jag redan är vaccinerad!Ioförsig är den stora uppslutningen ett gott tecken, visar ju att många vill vaccinera sig. 
Skulle däremot vilja höra ett riktigt bra argument för att inte vaccinera sig? Är förvånad över hur många personer som är i samma ålder som oss som inte tänker vaccinera sig, & dessutom inte riktigt kan svara på varför de inte tänker göra det? Line ska vaccineras på onsdag, känns bra. BVC-sköterskan sa att det inte riktigt var någon idé att komma imorgon då första drop-in tiden finns eftersom det kommer vara smockat! P får gå med Line eftersom jag jobbar. Hoppas hon slipper få feber!

Å nu till nåt helt annat....nämligen the big news! Jag ska börja jobba i januari, på mitt absoluta drömställe & P kommer vara hemma med våran ögonsten i 7 månader! Allt har ordnat sig så bra, känns underbart skönt!

/C


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Verkligen, tiden har gått sååå snabbt!

2009-11-17 @ 22:31:07
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0