Roadtripp!

Tanken var att vi skulle åkt till Sthlm över helgen men i torsdags bestämde vi oss för en lite kortare tripp - till Eskilstuna av alla ställen! Självklart var målet Tuna park för lite shopping. Till oss vuxna alltså. Ni kan ju gissa vem det shoppades till? Lillfröken förstås. Hittade en så tuff keps till henne, en rosa stickad. Ska ta mig i kragen & slänga in mer bilder snart!
´
På vägen till e-tuna svängde vi förbi stället där vi köpte våra vigselringar, jag tycker min har blivit för stor (förlovningsringen också) & bara snurrar runt på fingret så vi skulle höra om de kunde "trycka till dem lite". Jojo förlovningsringen kunde de göra på plats men vigselringen var de tvunga att skicka iväg eftersom det är stenar på den :/ så nu är man ringlös i några dagar, känner mig helt naken! Ska rota igenom smyckeskrinet efter något substitut!

I veckan blir det jobb igen, både på mottagning och akuten. Ska bli jättekul för nu var det länge sedan jag var där!

/C


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

hihi tackar!



Oh va kul att du också får julfeeling i min blogg. :D

2009-11-29 @ 11:18:32
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0