Mycket på gång!

Idag har vi varit på dop för lilla I, var jättefint & kyrkan var hur mysig som helst, tycker de flesta man har varit i har varit ganska kala & stela men denna var verkligen mysig. Massa gott fika blev det efteråt så nu har man syndat rejält! Får springa av mig det när jag jagar Line hemm :D

Mycket på gång nu, vill inte avslöja för mycket än då allt inte är klart men hoppas kunna gör det snart!

Ska jobba lite i veckan & hinna med att träffa svärmor för en tur till Lek- & Buslandet med Lines kusin. Sist jag var där med henne hade jag en liten kula till mage att släpa runt på så man var ju inte smidigast på stället men hon skulle prompt ha med mig i rutchkanan! Bara att göra som en 2,5-åring säger!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Tack så mkt :D

2009-11-08 @ 20:30:20
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0