Hela familjen vaccinerad!

Gick jättebra när Line fick sprutan, kom lite gråt som gick över fort. Känns så skönt att alla tre är vaccinerade nu, speciellt när både jag & P träffar mycket människor på jobben.

Idag har pappan sänkt damens säng säng, det var jätteroligt att ställa sig upp & hålla i sig i spjälorna dessutom...dröjer nog inte länge nu innan hon reser sig mot möbler *fasar för detta!*

Själv har jag varit & jobbat några timmar, blev akut trött sista halvtimmen, skrev ett långt diktat som tog musten ur mig! G kom över på lite fika efter jobbet, var läääänge sen vi sågs! Line saknade dessutom sin fadder!

Imorgon optikern (äntligen!) för ny linsundersökning, jobba några timmar & sen skynda hem innan P börjar jobba. Gissa om jag längtar tills det blir fredag & vi är lediga båda två!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0