Gäääääsp!

Är uppe tidigt (för att vara lördagsmorgon med barnvakt!). Idag ska P "kidnappas" av sina älskade vänner. De har nämligen planerat en SVINsexa för honom (heter tydligen så när man har gift sig i hemlighet eller överraskat).  Han kommer ha en sjukt kul men lååååång dag, fullspäckat program för dagen, kvällen & natten... :D

Jag, Line & hennes mormor (som hon har spenderat natten hos eftersom P´s kompisar kommer hit & härjar snart) ska åka till Marieberg & försöka hitta lite kläder till moi. Har kanske två toppar som jag känner mig nöjd med, resten är bara crap. Jag var helt hundra på att jag skulle vara större i kroppen efter graviditeten, men nej. Jag krympte istället så alla kläder jag hade innan Line tog plats i magen är ganska så förstora!

Innan jag åker till mamma så M-Å-S-T-E jag ta tag i fotokalendrarna som gammelmorföräldrarna ska få i julklapp från oss, så de hinner levereras innan jul. Lite pyssel med det hela, dessutom skitsvårt att bestämma vilka 12 bilder man ska ta, av alla typ....800 kort på damen <3

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Oh tycker du?

Tack så hemskt mkt! :D

2009-11-24 @ 21:32:13
URL: http://salkert.se
Postat av: froidan

Tack :D Jaa, visst gör man! :)

2009-11-28 @ 23:58:16
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0