Fy vad hemskt!

Läste om detta på text-tv, att ett tre månader gammalt barn sov i en barnvagn och kvävdes av att en katt lade sig på dess ansikte: http://www.dn.se/nyheter/sverige/spadbarn-kvavdes-av-katt-1.991066 
Stackars föräldrar, hur tar man sig vidare i livet efter att ha förlorat sitt barn?

Finns massor med kattor i husen  runt omkring där vi bor, vågar inte ha Line sovandes i vagnen utanför utan tillsyn hela tiden av just den anledningen, att jag är rädd att någon av katterna ska hoppa upp i vagnen. Var en som gjorde det när vi hade den ståendes på uteplatsen (tack och lov låg Line inte i den) när vi höll på och städade.

Idag har det blivit en promenad på cirka 2 timmar, så skönt när man väl kommer igång. Har verkligen ingen självdiciplin, skulle behöva någon som gav mig en spark där bak när jag blir för lat :D Ikväll blir det sängen tidigt, skall ju umgås med Lines 3,5-åriga kusin hela morgondagen!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

hörde de där me, fick panik, mwn samtidigt är jag emot att löämna barnet ute utan tillsyn,även om barnet sover i vagnenh på tomt/altan osc

2009-11-10 @ 10:24:55
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0