V.31

Puh, känns som att magen blir större och större för varje dag som går! Och lilla grodan bökar & stökar konstant, verkar vara en rastlös liten typ där inne!

I helgen kommer syskon med respektive och mamma och mormor & firar min kommande födelsedag lite, ska bli trevligt. Ska hinna baka till föräldrargruppen på torsdag också, jobbar hela veckan så det hinns inte med annars. Storstädning är det tänkt skall hinnas med också.

Har lämnat in semesteransökan & alla papper om föräldrarledighet nu, ska lyxa till det & jobba sista dagen den 6:e mars....känns lite onödigt om jag mår bra & så men tycker jag förtjänar det samtidigt efter alla timmar man slitit :)
Är så sjukt trött efter jobbat jämt, igår var jag hemma vid 15, la mig & läste en stund, sov mellan 18-20, tittade på TV till  kl23, lade mig & sov sedan till 08 idag....önskar jag kunde vara mer lik P och sova längre på mornarna.

Ska hämta vagnen idag eller imorgon! De ringde från affären igår & berättade att de tyvärr hade monterat ihop fel vagn, alltså inte våran :/ Men kan väl vänta en dag eller två extra :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0