Tvättar & donar...

....alltid kul att man kan sysselsätta sig med något såhär en tisdagkväll. Blir lika förundrad varje gång när jag ska tvätta att det har hunnit bli så MYCKET tvätt!
Idag var det kurs på förmiddagen på jobbet, sen var det jobb i 4 timmar till som gällde, sen hem & börja tvätta som sagt.

Ska träffa J aka. Kakmonstret imorgon, och hennes dotter som jag inte träffat på JÄTTElänge, ska bli trevligt. Vi jobbade ihop på hemmet, var inte alls lika kul där efter att hon slutat :/

Jag & P var på stan i helgen & skulle "bara kolla lite" på vagnar, var först på Babyproffsen & fick världens guidning av diverse modeller, gick en sväng till Saker & Sockor på Krämaren och fastande direkt för en Crescent, som vi pratat om tidigare. Så nu är handpenningen betald & vi väntar på att de ska ringa & meddela att vi kan hämta vagnen, den ska komma i veckan :D
Så här ser den ut (bilden är lånad från blocket):





Nu börjar magen vara lite i vägen, speciellt när man ska böja sig ned efter något eller vända sig om i sängen. Är sjukt sugen på att simma, jag & C från jobbet pratade om att göra det någon dag men vi jobbar nästan alltid om varandra så vet inte riktigt när det blir av. Skulle göra vad som helst för att få bada bubbelpool nu :D

/C




Kommentarer
Postat av: Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!

vi hade spanat på den länge.. jag hade till och med bestämt att vi skulle ha en sån redan innan vi blev gravida :P Än så länge kan jag inte klaga! Men har ju bara använt den en gång hittils hehe.. Om du vill ha en vagn med mycket plats i så är denna kanske inte den bästa, liggdelen är rätt så smal.

2009-01-20 @ 22:41:01
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0