Tredje besöket hos barnmorskan idag!

Idag var det snabbt avklarat, urinprov, SF-mått & hjärtljud stod på schemat. Allt var bra, SF-måttet var 29 cm (håller mig fortfarande på högsta kurvan?) & hjärtljuden var runt 150 denna gången också. Nästa besök är om tre veckor & sen är det varannan vecka som gäller. Föräldrargruppen börjar i slutet av januari & det känns som att tiden flyger iväg.

P är hos taueraren för att påbörja högerarmen, ska bli spännande att se resultatet. Blir också sugen på att göra mer men det får vänta till nästa höst.

Nästa vecka ska vi börja jobba heltid på jobbet, kommer vara som en zombie framöver tror jag. Känner att jag inte riktigt orkar vara lika social som jag borde men jag är för trött.

Fick HMs katalog idag och även en från La Redoute, lagom sugen man blir på att handla kläder till lilla grodan i magen & till sig själv. Ska bli så skönt att kunna köpa "vanliga" kläder sen! Vill ha ett par skitsnygga sneakers från Nike, men det är snörning på dem & jag fixar inte riktigt att böja mig ned & knyta dom så det får bli ett inköp efter att våran lilla bebis har kommit.

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir en flicka! :D

2009-01-09 @ 22:30:50
Postat av: Susanne

Det beror vart på fingrarna man tatuerar, men där det är vanligast att tatuera gör det inte så farligt ont. Men det är ju också olika för olika människor. Vissa är känsligare än andra också. :)

2009-01-12 @ 14:51:45
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0