Snöstorm ute....

Trodde inte det skulle komma någon mer snö på ett tag men jojo, full storm ute idag. Fattas ju bara att det blir svinkallt nu, är ju Hindersmässan snart & då är det ju alltid kallt om satan.

Har en miljon saker att göra de närmaste veckorna, vi börjar på föräldrargrupp denna vecka, jobbar asmycket, kurser & grejor, nästa vecka är det ansiktsbehandling på Rapps som gäller, hitta kläder till bröllopet, ska hinna fylla 22 (!) år med lite kalas för släkten, hinna städa & dona. SEN är det dags att ta tag i barnrummet också. Puh.

Det är mycket större skillnad att jobba 100 % mot 85 % än vad jag trodde. Är evigt tacksam att jag har ett jobb som jag trivs med & allt sånt, men det kommer inte bli helt fel att gå hem heller känner jag :D Då ska jag ladda upp med massor av böcker från bibblan & läsa, läsa, läsa! När jag var yngre läste jag nog 1/3 av dagarna, finns inget bättre än att bädda ner sig i sängen med en bra bok.

Åh, vi längtar så tills våran lilla bebis kommer! Är i vecka 30 nu, alltså är det MAX 14 veckor tills h*n är här. Drömmer massor om barnet & förlossningen nu, senaste handlade det om att det skulle bli snitt & så vaknade jag PRECIS när de tog ut bebisen, typiskt!

/C

Kommentarer
Postat av: jeanette

har du på känn vad som bor i magen då?:) har ni några namn än?

2009-01-20 @ 21:28:01
URL: http://softblondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0