En grå dag....

Är så trött på det här gråa & trista vädret! Har väl inte varit någon sol framme på minst två veckor snart?!

Har varit med mor min på IKEA idag, hon inhandlade lite saker till nya huset. P & jag ska åka till IKEA senare i januari & börja inhandla möbler & grejor till lilla grodan i magen. Igår fick jag inte en lugn stund på jobbet, kunde verkligen inte sitta stilla för att bebisen bökade runt så! Har varit lite lugnare idag iallafall, men vaknade ett par gånger inatt av njursparkar.  Idag är det alltså 80 dagar kvar till beräknad födelse. Shit alltså. Då ska man alltså bli mamma. Sjukt stort. Funderar mer & mer på vad det är för en liten filur som är där inne, & om h*n blir lik mig eller P?

Börjar jobba heltid imorgon, kommer vara som ett kryss på fredag eftermiddag. Men får tänka på the money som sagt.. Men kommer ju vara sjukt osocial en tid fram över om man säger så, orkar ju knappt vara social när jag jobbar 85%....

Ja, mycket mer än så är det inte. Längtar till helgen då jag & P är lediga tillsammans. Ska ta låååånga sovmornar då!

/C



Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebisen!

Tack! ska lägga in din gissning i listan :)

Grattis till bebisen i magen :)

2009-01-13 @ 00:26:52
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag ska få göra ett till då jag är i vecka 25 pga att jag har fel på hjärtat, så de ska kolla och se om det är något fel på lill*ns hjärta då det syns tydligare. :)

2009-01-14 @ 18:36:14
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0