4 dagar över...

Känns som att det aldrig kommer komma någon bebis jue :/ Trodde att man "bara" behövde gå över 14 dagar här men var tydligen 20 innan igångsättning! Känns som att det lika gärna skulle kunna vara 300 dagar nu....

Blir så trött på alla meddelanden: "Har det kommit någon bebis?" "Känner du något?" Får ungefär 5-10 stycken om dagen. OM det var så att bebisen hade kommit eller om vi hade åkt in så skulle jag ju antagligen ändå inte ha tid att svara, right? Vore ju trevligt om någon frågade: "Hur är det med dig?" istället. Förstår att folk är nyfikna & bara menar väl men det är bara stressande för mig & jag känner mig ungefär som världens sämsta.

Ska till barnmorskan imorgon, hoppades ju sist att det inte skulle bli något mer besök där. Menmen, bebisen kommer när den vill.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0