100 dagar har gått...

Helt sanslöst, 100 dagar av graviditeten har gått. 180 kvar. Piece of cake om det fortsätter såhär. Har dock halsfluss för tillfället och knaprar Kåvepenin. Inte världes roligaste tabletter att svälja då de är lika stora som stolpiller. Typ. Snorar & hostar nätterna igenom & orkar inte göra ett dugg på dagen. Bäddar ned mig i soffan & kollar på Hem till gården, går upp & värmer lite soppa & thats it. Ungefär.

Nästa vecka är det Malloca som hägrar, ska bli så skönt att komma ifrån denna kyla! Är cirka 4 grader när jag jobbar morgon. Inte så härligt. Har inhandlat jätteosexiga stödstrumpor på Apoteket. Men vad gör man inte för att minska risken för blodpropp? Frågan är bara om jag får på mig dom. Är skitsvårt att få på stödstrumpor på andra, lär ju inte bli lättare att försöka på sig själv!

Igår var det dags för vaxning. Benvaxning. Lätt värt pengarna. Men ont det gjorde det.

Fått tid för rutin-UL, den 28:e oktober, bara 14 dagar att vänta när vi har kommit hem...Magen växer nada. Verkligen NADA, och inte ett enda kilo har jag gått upp. Blir lite orolig över att bebisen inte heller växer?  Är säkert ingen fara men vill ju ha en bebisbula NU!

/C

Kommentarer
Postat av: Johan

Ingen fara Camilla, du blir säkert skitfet ! ;)

2008-10-01 @ 20:59:52
URL: http://arsobot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0