Werner und Werner = kladdigt!

Igår alltså. Jag & G skulle försöka göra kokosmums. Låter ju inte särskilt komplicerat. & receptet var ju inte särskilt avancerat. Förutom gelatinpulvret som antagligen ställde till det för oss. Förutom att det skulle vispas 25 minuter. Förutom att ungeför halva köket blev nerskvätt utav "smeten" (läs klistret) så lyckades jag - Miss Superklant välta ut halva smeten på golvet......Men nu vet jag varför det gick som det gick. Vi är ju bara dumma sekreterare, hur ska vi kunna lyckas med nåt ? Nästa gång blir det antingen chokladbollar eller bullar. Vi får se var våran ambitionsnivå ligger då. 

 Kids! DONT TRY THIS AT HOME!!!  http://www.recepten.se/recept/kokosmums.html

Idag har gått åt till att städa (inte enbart efter gårdagen). Behövdes en rejäl storstädning här hemma & efter 3 timmar är det klart. Så jag känner att jag kan svulla ostbågar framför Melodifestivalen ikväll med gott samvete.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ginette

Haha, jag tyckte det gick bra ju.....NOT! De hade säkert varit sega, eller för söta eller.....alldeles underbara. Om vi nu fått chansen att äta dem....hmmm

2008-03-09 @ 17:39:13
URL: http://ginetteg.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0