Sunday bloody sunday....

Å, vad trist det är med söndagar! Speciellt när man ska jobba 7-20 imorgon (fokusera: storhelgstillägg!) Vill ju också vara ledig som typ 3/5 av detta lands befolkning. Men, that´s life. I allafall mitt.
Har grejat med tentahelvetet idag, men vette 17 om det blev nåt bättre. Tror jag bara krånglar till det för mig. P är på bio med sin syster M & hennes sambo J, har fixat lite gott käk tills han kommer hem, blir tacopaj med sallad till. Har gjort pannacotta till efterrätt (flott (boksatvligen)ska det vara!) men gissar att P kommer föredra godisskålen.

Har bestämt mig att från och med tisdag är det "det nya livet" som gäller för mig. Har blivit på tok för mycket godis & annat onyttigt senaste tiden - är ju för satan godissugen när jag vaknar på morgonen! Nej, nu får det vara bra.  Det är inte det att jag vill gå ner i vikt utan att jag bara vill känna mig lite nyttig. Tyckte det passar bra nu när jag samtidigt har slutat att röka. Yes, så är det.

Nu ska det dukas & hivas in paj i ugnen, missa inte Nip/tuck ikväll, 21:05 på kanal 2!


Efter samlaget och full av hopp frågar hon:
- Vad skall barnet heta?
Han drar av gummit, knyter knut på den och svarar oberört:
- Kommer han ut härifrån ska han jävlar i mig heta McGyver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0